Stem voor David Merzel als Marketeer van het Jaar 2011


 Stem voor mij op

Ik ben verantwoordelijk voor marketing en sales van consumentenproducten bij Microsoft, zoals de spelconsole Xbox 360-Kinect, Windows en Office. En ik ben bij de selectie van de laatste vier om marketeer van het jaar 2011 te worden.

Binnen de Entertainment and Devices Division van Microsoft (Xbox 360, Kinect, …) was ons doel om de spelconsole Kinect in België te lanceren. De lancering was een groot succes. Steve Ballmer, CEO van Microsoft, heeft België daarvoor beloond als het best presterende land wereldwijd.

België was zo succesvol dankzij de Close Contact Marketing aanpak. Ik wil graag deze strategie met jullie delen. Het is gebaseerd op het volgende principe: als u uw consument hebt overtuigd, wordt hij uw beste ambassadeur.

Pour le post en français, clicker ICI

About these ads

About davidmerzel

Country Manager Microsoft Entertainment & Devices

Posted on October 12, 2011, in e-marketing & internet, Interview / Press Coverage, Marketing. Bookmark the permalink. 3 Comments.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 229 other followers

%d bloggers like this: